Повертаючись до школи з новою кампанією Creeper Phatty за участю Хлое Черрі, Анджеліки Г'юстон та самої королеви Рі.
Королева Рі готується до нового доповнення своєї імперії FENTY x PUMA, цього разу повертаючись з новим випуском класичних Creeper Phatty. Новий і покращений силует обіцяє бути "більшим, сміливішим і кращим, ніж будь-коли", з великим дизайном і підошвою з гуми.
Нові Creeper Phatty In Session представлені в трьох кольорах: повністю чорному, класичному червоному та білому, кожен з яких виготовлений з м'якої вельветової тканини. Щоб відзначити нові надходження, Ріанна стала креативним директором, запустивши нову творчу кампанію, зняту Філіппою Прайс.
Повертаючись до школи, Ріанна знімається в кампанії в ролі несподіваної "гарної дівчини" разом з "емо дівчиною", тобто зіркою серіалу "Ейфорія" Хлое Черрі та суворою директоркою, Анджелікою Г'юстон. У кампанії представлений широкий кастинг, який охоплює типові шкільні персонажі, як-от театральна дитина, популярна дівчина та ботанік.
"Вся ваша школа носитиме Creeper Phatty, і ця кампанія грає з цією візією. Ми дуже цілеспрямовано обирали ці кольори та матеріали для повернення до школи. Чорно-чорний вельвет нагадує мені моє власне дитинство, шкільне взуття з поворотом, про який я завжди мріяла," пояснює Ріанна.