Нещодавно Фаррелл офіційно дебютував як новий креативний директор чоловічого одягу Louis Vuitton, і за кілька днів до того, як він приземлився, індустрія отримала попередній перегляд його першої кампанії.
Поділившись зображенням в Instagram, Фаррелл був зображений, стоячи перед досить значним рекламним щитом у Парижі, на якому була зображена не хто інший, як Ріанна. Зірка з’явилася в піксельному чорному шкіряному пальто з лише кількома застібками, щоб підкреслити її вагітне тіло, і тримала кілька найбільш знакових силуетів Louis Vuitton у яскравих кольорах. Останній пост Фаррелла в Instagram був опублікований разом із підписом «LOUIS VUITTON MEN весна-літо 2024».
Тепер прославлений дизайнер представив офіційну кампанію, зосереджену навколо нової сумки Speedy. Пропонуючи новий погляд на ікону Будинку, кампанія відзначає класичний Speedy — одну з перших сумок, якими володів Фаррелл — виготовлену з оновленої зернистої телячої шкіри та обшиту шкірою ягняти. Зображуючи Ріанну як «символ розширення можливостей людини», кампанія має на меті представити «об’єднання двох повсякденних символів». Перший офіційний випуск Фаррелла, створений Кейзо Кітадзімою та Мартін Сімс, черпає натхнення з Канал-стріт у Нью-Йорку, місця, яке стало його першим знайомством з розкішшю.