Share Happiness: нова ініціатива бренду RDNT для допомоги підліткам-біженцям
Post

Share Happiness: нова ініціатива бренду RDNT для допомоги підліткам-біженцям

Fashion
Ukraine
20.07.2022

Streetwear-бренд RDNT запускає ініціативу Share Happiness, яка буде реалізована за принципом «One for one»: коли ви купуєте будь-яку футболку на сайті, команда бренду передає таку ж креативним українським підліткам, які постраждали від війни. Головна мета — не лише забезпечити молодь одягом, а й поділитися з ними щастям у ці темні часи.

«RDNT створений як символ світла навіть в найтемніші часи. З турботою про майбутнє нашої країни — креативних підлітків та їхній ментальний стан — ми вирішили створити ініціативу Share Happiness. Ми поруч, щоб молодь реалізовувала себе без обмежень та комплексів», — розповідає дизайнер бренду Андре Тан.

Купити футболки та подарувати щастя можна на офіційному сайті rdnt.store.

RDNT — streetwear-бренд Андре Тана, який народився під час війни в Україні та транслює меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. Абревіатура означає Radiant, тобто сяючий, променистий. Усі вироби унісекс і виготовлені з перероблених пластикових пляшок. Перша колекція, присвячена воді як головному елементу життя, вийшла у квітні 2022 року.

New From Other Categories

World
Henry Cavill — нове обличчя Longines
14.02.2025
Longines оголосив Henry Cavill новим обличчям бренду, назвавши його своїм "Послом елегантності". Це рішення підкреслює витонченість та автентичність актора, які...
World
UGG та AMBUSH представляють нову колаборацію: Mary Jane та P...
14.02.2025
UGG нещодавно представила одну зі своїх найбільш дискусійних моделей — Bea Mary Jane, яка викликала бурю обговорень в інтернеті. Тепер,...
World
Nara Smith стала обличчям нової кампанії Amina Muaddi
14.02.2025
Amina Muaddi повертається з новою кампанією, натхненною "стійкістю та різнобічністю сучасних жінок". Кампанія, яка святкує тих, хто приймає свої багатогранні...
World
ECCO та Natacha Ramsay-Levi знову разом: новий етап співпрац...
14.02.2025
ECCO та Natacha Ramsay-Levi — це дует, який не потребує представлення. З моменту, коли дизайнер об’єднала зусилля з данським гігантом...
World
Lila Moss стала обличчям нової кампанії DKNY весна/літо 2025
14.02.2025
DKNY представила Lila Moss як нове обличчя бренду, яка дебютувала в кампанії весна/літо 2025. Ця кампанія стає наступною главою серії...
World
Jack Harlow випустив новий сингл "Set You Free"
14.02.2025
Jack Harlow повернувся з новим синглом під назвою "Set You Free". У цьому плавному та насиченому рефлексіями треку репер з...