Після неймовірного успіху у сфері жіночого одягу, результатом якого стали кампанії за участю Cardi B, Carmen Electra та Ice Spice, лейбл SKIMS, нарешті дебютує на ринку чоловічого одягу. Започаткована зірковою кампанією, яка включає футболіста Неймара-молодшого, найкращого захисника НФЛ Ніка Бозу та гравця НБА Шая Гілгеуса-Александра. Нова категорія включає суперм’які боксери до зручних футболок.
Під об’єктивом довгострокової співпрацівниці Донни Троуп ця кампанія передбачає, що кожен спортсмен представляє свій власний бренд досконалості, одночасно висвітлюючи речі з нової колекції. Новий асортимент колекції Cotton, Stretch і Sport, які включають речі першої необхідності, створені з бавовни середньої щільності, і базові шари, що сприяють продуктивності, призначені для розміщення під одягом для тренувань.
«Поширення на простір чоловічого одягу є важливою віхою для бренду та свідченням прагнення SKIMS надавати речі для всіх», — говорить засновник Кім Кардашьян.