Оскільки сезон відпусток повільно наближається до нас, розкішні бренди, такі як Louis Vuitton, почали розгортати свої щорічні виставки в магазинах. Цього разу для святкування кінця року, французький бренд використав LEGO для дизайну своїх вікон.
Співпрацюючи з майстерними конструкторами LEGO, які офіційно називаються сертифікованими професіоналами LEGO, Louis Vuitton створив різдвяні дисплеї, які висвітлюють деякі видатні продукти будинку. Твори представлені яскравими кольорами знакових кубиків LEGO, які складені одна на одну, створюючи такі мотиви, як різдвяна ялинка та паризькі визначні пам’ятки, такі як Ейфелева вежа, Тріумфальна арка та Пон Неф.
Ця співпраця стала продовженням партнерства дуету над колекцією скриньок Louis 200 до 200-річчя Maison, яка включала масштабний торт до дня народження, зроблений з 31 700 цеглинок. Крім того, святкуючи 90-ту річницю LEGO, вітрини магазину містять деякі з найбільш впізнаваних елементів LV, наприклад візерунок Damier.
Окрім вітрин магазинів, під час святкового сезону Louis Vuitton до 1 січня 2023 року включатиме мотиви LEGO в упаковку своїх товарів.