Вірджил Абло продовжує жити через моду, і деякі з його останніх робіт тепер оживають у рекламній кампанії Off-White™ осінь /зима 2022 . У об’єктиві Рафаеля Паваротті та створеному арт-директором та директором із іміджу Ібом Камарою ця кампанія бере участь у блакитному марокканському місті Шефшауен, наповнюючи фотографії насиченими відтінками, які глибоко вкорінені в іконографії бренду.
Синій вже давно є частиною ідентичності Off-White™; сміливий основний колір, який піддається заспокійливим і обнадійливим відсиланням у світі робочого одягу, небезпеки та інших символів, які відіграють роль у роботі бренду, контрастуючи з його фірмовими червоними застібками. За словами бренду, «місто Шефшауен було ключовим, як глибоко історичне старе місто з дуже сюрреалістичною точкою зору та поганою популярністю. Очевидно, воно почало фарбувати себе в синій колір, щоб принести воду в цю місцевість; це про харчування, ріст, виживання та розвиток. Ініціатива та амбіції місцевої культури пофарбувати забудоване середовище в синій колір є глибокими. Широкі мазки пензля різних відтінків синього, ультрамарину та індиго охолоджують це надзвичайно спекотне місто».
Саме завдяки цьому колекція та кампанія об’єднуються як одне ціле, оскільки, як і фотографії та місто, одяг також обіцяє відчуття амбіцій, зростання, розвитку та виживання. Вони досягають цього лише тим, що існують, продовжуючи спадщину Абло.