The Weeknd представил собственный дизайнерский мерч
Post

The Weeknd представил собственный дизайнерский мерч

Fashion
World
26.10.2018

Канадская суперзвезда The Weeknd представил партию собственного мерча, который спокойно может претендовать на статус настоящей дизайнерской коллекции.

Названная MERCH RELEASE 003, последняя коллекция включает в себя различные унисекс-вещи: толстовки, рубашки с длинными и короткими рукавами и, наконец, шляпы. Самая примечательная часть - джинсовая куртка с прикрепленным капюшоном. Как и ожидалось, большинство предметов содержат узнаваемый логотип XO.

Кампей коллекции был создан известным фотографом Hyghly Alleyne. Фанаты артиста и просто модники, заинтересованные в создании уникальных образов, могут преобрести мерч на сайт The Weeknd уже сейчас. Цены варьируются от 190 долларов США за куртку до 28 долларов США за футболку.

Для большего снижения моды Джон Эллиотт и Десцентт доставляют вездеходную пуховую куртку для осени / зимы 2018 года.

Теги: The Weeknd

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...