Том Браун представляє свою захоплюючу, але класичну американську чуттєвість у «Кінець світу» — він же Монток, Нью-Йорк — для кампанії бренду восени 2023 року.
Морський пейзаж, знятий Еммою Луїзою Свонсон під творчим керівництвом Брауна, нагадує знайому естетику Уеса Андерсона з гламурним відтінком завдяки продуманому дизайну одягу бренду. Натхненні навколишнім середовищем, відсилання до притулку на східному узбережжі з’являються в усій колекції у вигляді Pebble Grain Whale Baguette та м’якої сумки Hector Bag, а вітрильники прикрашають модні лофери, додаючи легкості до серйозно структурованого одягу. Картатий костюм принца Уельського домінує в колекції, миттєво викликаючи увагу та повагу.
В інших місцях королівський принт також з’являється у вигляді вовняних хусток, а також однотонних ітерацій, пропонуючи вишуканий, але ефектний аксесуар. Верхній одяг Melton і просторі фланелеві пухові пальта створюють практичний шар, витримуючи піщані пляжі, не втрачаючи спокою. Сумка Mr. Thom Bag і міні-багет Mrs. Thom Mini також викликають хвилі темно-синього та коньячного кольору, завершуючи колекцію.
Перший дебют колекції відбувся під час тижня моди в Нью-Йорку в лютому, в пам’ять про повернення Брауна в американський подіумний сезон вперше з вересня 2021 року.