Тіна Кароль у Японії знялася для VOGUE
Post

Тіна Кароль у Японії знялася для VOGUE

Fashion
World
08.09.2022

Кароль у Японії стала голосом колекції всесвітньо відомого українського бренду Lever Couture, над якою працювали дизайнерка Леся Верлінг’єрі та креативний директор Lady Gaga і французького модного Дому Mugler Нікола Формікетті. Спеціально для показу колекції співачка створила електронний мініальбом LELEKA.

«Голос Тіни Кароль – це справжній політ сили та свободи. Щоб створити альбом, який стане фундаментом для показу цілої колекції, Тіна черпає натхнення у своєму корінні, втілюючи лейтмотиви та яскраві символи української культури у своєму виконанні", – коментує дизайнерка Lever Couture Леся Верлінг’єрі.

Для нової колекції, яка складається з 23 силуетів, дизайнерка Леся Верлінг’єрі шукає натхнення в українській культурній спадщині, створює зв’язок між минулим і сьогоденням, надією, родиною та культурною єдністю. У колірній палітрі переважають захмарені відтінки жовтого, синього, червоного, пурпурового та напівпрозорого кольорів.

«Тіна Кароль є безумовною музою бренду Lever Couture. Наш особливий зв’язок, як ніколи раніше,  простежується сьогодні червоною ниткою в моїй колекції, і в альбомі LELEKA, який Тіна створила спеціально для показу в Японії.

Вбрання, вибрані для фотосесії, допомагають розкрити сенс символізму такого вибору.

Трансцендентні смуги сірого кольору грають навколо тіла та утворюють силует, що нагадує глядачеві підводний світ. Це наш спосіб показати, наскільки глибоким і заплутаним є внутрішній світ кожної людини.

Рожева сукня-сітка з об’ємними рукавами – це своєрідний „фламінго от кутюр“, який увиразнює граційність та жіночність натури самої Тіни.

А срібна сітчаста сукня – мій найулюбленіший образ Кароль, який розкриває її стихію творчості, безмежно бурхливої, як океан", –  коментує дизайнерка Lever Couture Леся Верлінг’єрі.

 

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...