Джинсова кампанія Both& «покликана порушити табу щодо того, що визначає сучасну мужність, сексуальну привабливість і розширення можливостей», — йдеться в прес-релізі. Використовуючи культові редакційні статті Calvin Klein, Both& заохочує транс-чоловіків обіймати своє тіло, так само, як кампанії 90-х діяли для чоловіків у СНД.
Під керівництвом креативного директора Деніела Сі, також відомого як Макс Суїні з The L Word, у кампанії представлені трансмаскові чоловіки «роздягнені». Сі прокоментував: «Я пишаюся тим, що беру участь у цій кампанії. Розробляючи інноваційний стильний і добре виготовлений одяг, виготовлений спеціально для наших трансмаскулінних, небінарних і гендерно неконформних/експансивних спільнот, Both& робить неймовірну роботу, допомагаючи нам почуватися поміченими, цінними, стильними та щирими».
Both& був створений Фіннеганом Шепардом «після дослідження, яке виявило, що 99% представників трансмаскулінної спільноти сказали, що вони ніколи не можуть знайти одяг, який би їм належним чином пасував». Щоб приборкати гендерну дисфорію та брак продуктів для трансмаскулінних осіб, бренд Shepard's виробляє «високоякісні, стильні речі першої необхідності в пропорціях, які підходять до трансмаскулінних тіл». Представляючи основи «для людей, які зв’язуються» з «основами для людей після хірургічного втручання», Both& охоплює всі основи, надаючи транс-чоловікам представлення, на яке вони заслуговують.