Трансмаскулінний модний бренд Both& дебютує у своїй джинсовій кампанії до Trans Day of Visibility
Post

Трансмаскулінний модний бренд Both& дебютує у своїй джинсовій кампанії до Trans Day of Visibility

Fashion
World
04.04.2023

Джинсова кампанія Both& «покликана порушити табу щодо того, що визначає сучасну мужність, сексуальну привабливість і розширення можливостей», — йдеться в прес-релізі. Використовуючи культові редакційні статті Calvin Klein, Both& заохочує транс-чоловіків обіймати своє тіло, так само, як кампанії 90-х діяли для чоловіків у СНД.

Під керівництвом креативного директора Деніела Сі, також відомого як Макс Суїні з The L Word, у кампанії представлені трансмаскові чоловіки «роздягнені». Сі прокоментував: «Я пишаюся тим, що беру участь у цій кампанії. Розробляючи інноваційний стильний і добре виготовлений одяг, виготовлений спеціально для наших трансмаскулінних, небінарних і гендерно неконформних/експансивних спільнот, Both& робить неймовірну роботу, допомагаючи нам почуватися поміченими, цінними, стильними та щирими».

Both& був створений Фіннеганом Шепардом «після дослідження, яке виявило, що 99% представників трансмаскулінної спільноти сказали, що вони ніколи не можуть знайти одяг, який би їм належним чином пасував». Щоб приборкати гендерну дисфорію та брак продуктів для трансмаскулінних осіб, бренд Shepard's виробляє «високоякісні, стильні речі першої необхідності в пропорціях, які підходять до трансмаскулінних тіл». Представляючи основи «для людей, які зв’язуються» з «основами для людей після хірургічного втручання», Both& охоплює всі основи, надаючи транс-чоловікам представлення, на яке вони заслуговують.

Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility,

New From Other Categories

World
SKKN By Kim представляють святкову колекцію макіяжу
21.11.2024
SKKN By Kim розпочинає святковий сезон запуском своєї Holiday Collection 2024. У колекції представлені три нові ексклюзивні продукти лімітованої серії:...
World
Veneda Carter і Timberland: колаборація, яка поєднує стиль і...
21.11.2024
Стилістка зірок і дизайнерка Veneda Carter минулого місяця поділилася у своєму Instagram тизером нової фази колаборації з Timberland, і з...
World
Moncler та Willow Smith: дебютна колекція, натхненна контрас...
21.11.2024
Вперше представлена на заході The City of Genius у Шанхаї, дебютна колекція ready-to-wear від Willow Smith і Moncler нарешті вийшла...
World
Свята у стилі Calvin Klein: Jeremy Allen White у новій кампа...
21.11.2024
Наш улюблений телешеф Джеремі Аллен Вайт повертається в новій святковій кампанії Calvin Klein, яка цього разу пропонує більш стриманий, але...
World
Перший цифровий презерватив: захист для реального і цифровог...
21.11.2024
Коли мова йде про безпечний секс, сексуальна освіта здебільшого зосереджується на захисті у реальному житті. А як щодо захисту в...
World
Billie Eilish представляє колаборацію з Converse
17.10.2024
Біллі Айліш обожнює Converse, а ми обожнюємо Біллі, тому ця співпраця автоматично стає однією з наших улюблених. Артистка вже давно...