Трансмаскулінний модний бренд Both& дебютує у своїй джинсовій кампанії до Trans Day of Visibility
Post

Трансмаскулінний модний бренд Both& дебютує у своїй джинсовій кампанії до Trans Day of Visibility

Fashion
World
04.04.2023

Джинсова кампанія Both& «покликана порушити табу щодо того, що визначає сучасну мужність, сексуальну привабливість і розширення можливостей», — йдеться в прес-релізі. Використовуючи культові редакційні статті Calvin Klein, Both& заохочує транс-чоловіків обіймати своє тіло, так само, як кампанії 90-х діяли для чоловіків у СНД.

Під керівництвом креативного директора Деніела Сі, також відомого як Макс Суїні з The L Word, у кампанії представлені трансмаскові чоловіки «роздягнені». Сі прокоментував: «Я пишаюся тим, що беру участь у цій кампанії. Розробляючи інноваційний стильний і добре виготовлений одяг, виготовлений спеціально для наших трансмаскулінних, небінарних і гендерно неконформних/експансивних спільнот, Both& робить неймовірну роботу, допомагаючи нам почуватися поміченими, цінними, стильними та щирими».

Both& був створений Фіннеганом Шепардом «після дослідження, яке виявило, що 99% представників трансмаскулінної спільноти сказали, що вони ніколи не можуть знайти одяг, який би їм належним чином пасував». Щоб приборкати гендерну дисфорію та брак продуктів для трансмаскулінних осіб, бренд Shepard's виробляє «високоякісні, стильні речі першої необхідності в пропорціях, які підходять до трансмаскулінних тіл». Представляючи основи «для людей, які зв’язуються» з «основами для людей після хірургічного втручання», Both& охоплює всі основи, надаючи транс-чоловікам представлення, на яке вони заслуговують.

Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility, Both&, Trans Day of Visibility,

New From Other Categories

World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...
World
Selena Gomez returns to music with nostalgic pop single “​Sc...
19.02.2025
After focusing on her beauty brand Rare Beauty, Selena Gomez is back with new music. In a teaser clip, she...
World
New season, new colors: Triangl swim drops “Las Salinas” col...
19.02.2025
Swimwear favorite Triangl has introduced its latest collection, “Las Salinas,” drawing inspiration from the serene beaches of Ibiza. Blending ’90s...
World
AMBUSH’s FW25 “Homecoming” collection celebrates Tokyo’s str...
19.02.2025
AMBUSH’s Fall/Winter 2025 collection, titled Homecoming, pays homage to the brand’s roots in Tokyo’s vibrant Shibuya district. Known for its...
World
Nike and Skims team up to launch new collaborative brand
19.02.2025
Nike and Skims have joined forces to create a groundbreaking new brand, NikeSkims, aimed at revolutionizing sportswear. Designed to blend...
Ukraine
KOLA releases a dramatic song about love on the brink of col...
19.02.2025
On February 19, KOLA presents her new dramatic song, «Край» about love that requires the attention of both partners to...