Versace повертається з черговою впевненою кампанією для сезону Весна/Літо 2025, зробивши головними героїнями датську модель Mona Tougaard і французьку модель Loli Bahia. Кампанія покликана створити «емоційні та виразні портрети», а для її реалізації бренд запросив культовий дует Mert & Marcus, який нещодавно знімав David Beckham для рекламної кампанії білизни BOSS.
Побудована навколо ідеї святкування впевненості в собі, кампанія включає відеоролики, у яких кожна модель розмовляє з Donatella Versace.
«Я завжди вірила в те, що індивідуальність варто святкувати. Ми унікальні, ми вразливі, ми хоробрі, ми добрі, ми сильні. Саме наші відмінності об’єднують нас і роблять нас цікавими одне для одного. Ця кампанія передає індивідуальність як спосіб мислення,» – говорить Донателла Версаче.
Прославляючи стиль, який відчувається інстинктивно індивідуальним, кампанія робить акцент на образах, що здаються «випадковими», «несумісними», але при цьому сповненими радості від процесу створення власного стилю.
Основні елементи колекції SS25 – легкі сукні та спідниці, виконані з фірмової металевої сітки Versace, а також жакети та светри з контрастними принтами й шовкові сорочки з яскравими візерунками. Аксесуари представлені у вигляді нових варіацій сумок Versace Tag і Kleio, створених із шкіри у цукеркових відтінках та патчворкових принтів, доповнених декоративними підвісками.