Невдовзі після того, як Кайлі Дженнер дивовижно з’явилася в кампанії Acne Studios осінь/зима 2023, зірка соціальних мереж і підприємець оголосила про запуск власного модного бренду під назвою «KHY».
Навряд чи дивно, що мода стане наступним напрямком діяльності Дженнер, враховуючи частоту нових бізнес-підприємств у родині та такі, як SKIMS і Good American, які пропонують більш ніж чіткий план, якому слід слідувати, але все ж новина прийшла як трохи шок для світу моди.
Оголошена через Instagram, Дженнер поділилася фотографією, на якій вона сидить на килимовій підлозі в чорній шкіряній куртці, поряд із підписом «зустрічайте Khy». Зірка також позначила новий обліковий запис IG з таким самим ім’ям, у першому дописі якого було зображення Дженнер, що моделює ту саму куртку зі спини, а також підпис із написом «Скоро». зареєструватися на khy.com».
Після першого запуску Дженнер поспілкувалася з Wall Street Journal, щоб розповісти трохи більше про бренд і своє натхнення. Новий лейбл, створений у партнерстві з Крісом Дженнером, Еммою та Єнсом Ґредом (якими всі шанувальники KarJenner можуть впізнати їхню участь у Skims і Good American), планує представити «різних запрошених дизайнерів і концепції протягом року».
«Вся лінія справді натхненна моїм особистим гардеробом і різними настроями, які я перебуваю», — розповідає Дженнер виданню, додаючи, що перша крапка Khy — це «Король Кайлі — я в своїй основі». Перший дроп, який включає низку чорних виробів зі штучної шкіри та нейлонових «базових шарів», був створений у співпраці з Нан Лі та Емілією Пфоль із берлінського лейблу Namilia, яких ви, можливо, знаєте за їхнім «мікро членом» сумкою та бюстгальтером «порнозірка».