Womanizer, бренд розваг, створивший технологію Pleasure Air, яка стала піонером ажіотажу щодо секс-іграшок із відсмоктуванням клітора — цей бренд, випускає спеціальний випуск іграшок у співпраці з маєтком Мерилін Монро.
Новий Womanizer Classic 2 має чотири нові спокусливі кольори, які виходять за рамки звичайних кольорів секс-іграшок, що визначаються статтю. Нові варіанти, що випромінюють розкіш, включають білий мармур, чорний мармур, м’ятний і яскраво-червоний.
На відміну від інших кампаній, які зосереджені на Монро як на секс-символі, Womanizer прагне показати Мерилін Монро в тому світлі, на яке вона заслуговує.
Йоганна Ріф, керівник відділу розширення сексуальних можливостей у Womanizer, поділилася: «Ця кампанія та продукт є даниною пам’яті жінці, яку... часто недооцінювали, жінці, яка багато в чому випереджала свій час і бунтувала проти соціальних традицій, жінці, яку ми б хотіли називають сьогодні феміністкою та лідером думок, жінкою, яка була сексуалізована, жінкою, яка пережила важкі часи, жінкою, яка вижила, жінкою, яка не дозволила себе перемогти».
Вона продовжила: «Для нас і багатьох людей у всьому світі Мерилін Монро залишається важливим прикладом розширення можливостей, і її слід відзначати як таку. Ми дуже раді та пишаємося цим партнерством».