Запуск першого благодійного проєкту FROLOV HEART
Post

Запуск першого благодійного проєкту FROLOV HEART

Fashion
Ukraine
03.06.2022

З моменту створення бренду нашим лого є анатомічне серце людини. Воно найкраще відображає те, що ми вважаємо найбільшою цінністю – людське життя, повне любові.

Діти завжди потребують нашої найбільшої підтримки та турботи. Вони ж і найвразливіші до жахіть, які відбуваються під час війни. ​​За офіційними даними, вже понад 700 дітей в Україні постраждали внаслідок терористичних дій російських окупантів.

Та, на жаль, реальна ситуація значно гірша. Сотні тисяч дітей незаконно вивезені на окуповані території, безліч важкопоранених і не менше назавжди скалічених втратою близьких. Через війну кожна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти нашого першого благодійного проєкту будуть спрямовані саме дітям.

Ми віримо, що війна дуже скоро закінчиться нашою перемогою. І ця перемога надважлива в першу чергу для нового покоління та їх майбутнього. Вони мають жити під мирним небом та навчитися бути щасливими.

FROLOV HEART – це лімітована колекція чорних та білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його несхожим на жодне інше. Саме тому на світшоті є персональний номер, який буде відображатися поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проєкту.

Учасник може обрати один з існуючих варіантів вишивки серця, або ж довіритися творчості та натхненню майстра. На сайті поряд з власним номером також можна залишити своє текстове послання для дітей.

Весь прибуток від продажу світшотів буде переданий «Фонду Маша» Маши Єфросініної. А також, завдяки проєкту, ми зможемо підтримати українську економіку, забезпечивши роботою майстрів.

Наше послання світу у Міжнародний день захисту дітей ми візуалізували у власному пластиліновому мультику. Його створила Анна Мєшкова, художниця-аніматор, яка навчає дітей мультиплікації, живопису та рисунку.

Теги: FROLOV

New From Other Categories

World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...
World
Selena Gomez returns to music with nostalgic pop single “​Sc...
19.02.2025
After focusing on her beauty brand Rare Beauty, Selena Gomez is back with new music. In a teaser clip, she...
World
New season, new colors: Triangl swim drops “Las Salinas” col...
19.02.2025
Swimwear favorite Triangl has introduced its latest collection, “Las Salinas,” drawing inspiration from the serene beaches of Ibiza. Blending ’90s...
World
AMBUSH’s FW25 “Homecoming” collection celebrates Tokyo’s str...
19.02.2025
AMBUSH’s Fall/Winter 2025 collection, titled Homecoming, pays homage to the brand’s roots in Tokyo’s vibrant Shibuya district. Known for its...
World
Nike and Skims team up to launch new collaborative brand
19.02.2025
Nike and Skims have joined forces to create a groundbreaking new brand, NikeSkims, aimed at revolutionizing sportswear. Designed to blend...
Ukraine
KOLA releases a dramatic song about love on the brink of col...
19.02.2025
On February 19, KOLA presents her new dramatic song, «Край» about love that requires the attention of both partners to...