Український бренд білизни Zhilyova випустив нову весільну колекцію, яка кидає виклик традиціям весільної культури.
Колекція “Taken”, яка вже доступна, створена «для жінок, які мають сміливість вибирати, любити, виходити заміж і залишатися собою», — поділилися представники бренду. На нову колекцію звернули увагу такі зірки, як Росалія, Doja Cat, Граймс та Кортні Кардаш'ян. Вона закликає жінок переосмислити, що значить бути «обраною».
Для багатьох молодих жінок шлюб асоціюється з втратою автономії. Це призводить до того, що ті, хто прагне автентичності, вважають шлюб не для себе. Але у світі Zhilyova це зовсім не так.
Колекція, випущена під час Bridal Fashion Week, підриває традиційну весільну культуру, представляючи сукні та аксесуари, а також штани і мереживні накидки для нестандартних наречених. За словами бренду, «Кожна річ втілює дух індивідуально створеної казки», закликаючи жінок обирати автентичність замість підлаштування під загальні стандарти.
Засновниця та креативна директорка Валерія Жильова додала: «З колекцією “Taken” ми прагнули передати суть сучасного кохання і самовираження. Це данина шляху вибору і того, щоб бути обраною, на власних умовах. Ця колекція — більше ніж просто весільний одяг; це ода коханню, свободі та праву вибору».