Тіна Кароль презентувала авторський проєкт на YouTube «Дім звукозапису»
Post

Тіна Кароль презентувала авторський проєкт на YouTube «Дім звукозапису»

Music
Ukraine
04.04.2024

«Дім звукозапису» — це сучасне прочитання форматних вокальних шоу, але створеного спеціально для YouTube аудиторії. Така назва відображає не тільки сутність музичного перформансу, який очікує глядача, але й є алюзією до самого місця, де проходитимуть зйомки: це легендарний Будинок звукозапису Українського радіо, в якому понад 50 років записувались знакові українські пісні.

Кожен випуск «ДЗЗ» — новий герой, який приходить до Тіни Кароль, щоб створити унікальний музичний перформанс та разом дослідити історію обраної для нього композиції.

Тіна Кароль, Дім звукозапису,

В такий спосіб Тіна Кароль вбачає основну місію проєкту: поповнювати музичний каталог України та надавати нове життя пісням, які не справедливо забуті. Разом з журналістською групою Тіна буде знайомити глядача з кожним треком, який сам по собі має цікавий та непростий шлях до успіху. Тіна Кароль виступає одночасно і в ролі інтерв’юєра, і в ролі музичного продюсера. 

Тіна Кароль, Дім звукозапису,

Особливістю шоу є й те, що запрошена зірка повинна заспівати обрану для неї пісню наживо та з першого дублю. Та й це ще не все! Після кожного випуску Ютуб проєкту «ДЗЗ», виконана пісня на шоу наступного дня виходитиме, як повноцінний сингл артиста на всіх стрімінгових платформах. 

Тіна Кароль, Дім звукозапису,

Першим героєм шоу «Дім звукозапису» стала Юлія Саніна. Для співачки Тіна Кароль обрала пісню Ігоря Поклада «Коханий», яку в свою чергу Саніна виконала у джазовому аранжуванні.

«Хочу подякувати Тіні, яка в такий складний час все одно робить подібні проєкти, аби поповнити скарбничку звучання української пісні новими переспівами. Я вважаю дуже цінним те, що вона наважилася і зробила такий масштабний, вагомий та важливий проєкт», - говорить співачка Юлія Саніна.

New From Other Categories

World
Новий офісний стиль: MELLER представляє колекцію разом із CS...
14.01.2025
Іспанський бренд сонцезахисних окулярів MELLER розпочинає 2025 рік з яскравої кампанії, натхненої поверненням до роботи після свят. У рамках кампанії...
World
Gigi Hadid презентує новий аромат Rabanne: сила і краса в ко...
14.01.2025
Rabanne відкриває нову сторінку у світі парфумів разом із Gigi Hadid. Супермодель стала обличчям нового аромату “Million Gold for Her,”...
World
Prada і National Geographic: нові горизонти океанічної освіт...
14.01.2025
Prada втретє об’єднує зусилля з National Geographic CreativeWorks, щоб дослідити витоки своєї ініціативи Prada Re-Nylon. Нова серія включає чотири документальні...
World
Betsy Johnson стилізує колекцію Natasha Zinko: пластик і дек...
14.01.2025
Після унікального показу колекції Spring/Summer 2025 під назвою “PLASTIC,” лондонська дизайнерка Natasha Zinko представила свій новий погляд на моду через...
World
Сторонні AR-фільтри зникають із Instagram та Facebook: проща...
14.01.2025
Минулого літа Meta оголосила про те, що незабаром припинить підтримку сторонніх фільтрів доповненої реальності (AR) для обличчя на платформах Instagram...
World
Співачка VIRA презентувала нову пісню “ТИ” з благодійною мет...
14.01.2025
Українська співачка VIRA випустила нову пісню “ТИ”, яка стала частиною розвивального проєкту Олександри Стецюк, головна мета якого – підтримка благодійного...