Сторонні AR-фільтри зникають із Instagram та Facebook: прощання з епохою
Post

Сторонні AR-фільтри зникають із Instagram та Facebook: прощання з епохою

Special
World
14.01.2025

Минулого літа Meta оголосила про те, що незабаром припинить підтримку сторонніх фільтрів доповненої реальності (AR) для обличчя на платформах Instagram та Facebook. І ось цей час настав. 14 січня соціальний гігант закриває Meta Spark, свою платформу, яка дозволяла творцям створювати та ділитися власними AR-фільтрами. З цього моменту у додатках будуть доступні лише ефекти від самої Meta.

Що ж чекає на доповнену реальність у Meta далі? На цей момент невідомо, як компанія планує розвивати свої пропозиції в цьому напрямку. Припинення роботи Spark означає кінець цілої епохи, особливо для митців, які використовували платформу для демонстрації своїх робіт. Тепер їм доведеться звернути увагу на Snapchat, TikTok та інші соціальні мережі для просування своїх навичок. AR-фільтри залишаються потужною формою самовираження, дозволяючи як користувачам, так і творцям експериментувати з новими кольорами волосся, віртуально приміряти макіяж і відкривати безмежні можливості для змін свого вигляду.

Попри розмови про можливості, які вони надають, фільтри, що змінюють зовнішність (наприклад, згладжують шкіру чи звужують контури обличчя), можуть створювати нереалістичні стандарти краси. Відомо, що “прикрасні” фільтри знижують рівень задоволення власним тілом, як свідчать численні дослідження, включаючи одне з Shandong University of Arts. Це може сприяти виникненню проблем із психічним здоров’ям, таких як дисморфофобія.

Теги: Instagram, Facebook

New From Other Categories

World
Новий офісний стиль: MELLER представляє колекцію разом із CS...
14.01.2025
Іспанський бренд сонцезахисних окулярів MELLER розпочинає 2025 рік з яскравої кампанії, натхненої поверненням до роботи після свят. У рамках кампанії...
World
Gigi Hadid презентує новий аромат Rabanne: сила і краса в ко...
14.01.2025
Rabanne відкриває нову сторінку у світі парфумів разом із Gigi Hadid. Супермодель стала обличчям нового аромату “Million Gold for Her,”...
World
Prada і National Geographic: нові горизонти океанічної освіт...
14.01.2025
Prada втретє об’єднує зусилля з National Geographic CreativeWorks, щоб дослідити витоки своєї ініціативи Prada Re-Nylon. Нова серія включає чотири документальні...
World
Betsy Johnson стилізує колекцію Natasha Zinko: пластик і дек...
14.01.2025
Після унікального показу колекції Spring/Summer 2025 під назвою “PLASTIC,” лондонська дизайнерка Natasha Zinko представила свій новий погляд на моду через...
World
Співачка VIRA презентувала нову пісню “ТИ” з благодійною мет...
14.01.2025
Українська співачка VIRA випустила нову пісню “ТИ”, яка стала частиною розвивального проєкту Олександри Стецюк, головна мета якого – підтримка благодійного...
World
Jean Paul Gaultier презентує нові аромати: подорож у психоде...
10.01.2025
Світанок бажання, але з сексуальним відтінком. Jean Paul Gaultier презентує “Le Beau” та “La Belle” Flower Edition, квіткову переосмислену версію...