Prada Beauty нарешті відмовилася від своїх очікуваних ліній догляду за шкірою та косметики .
Портфоліо засобів догляду за шкірою Prada Beauty включає стандартні засоби, такі як сироватка, зволожуючий і миючий засіб; в той час як колірна лінійка включає ряд шикарних тіней для повік у відтінках коричневого, золотого, оранжевого та фіолетового; разом з тональним кремом і матовими помадами. Вся упаковка продукту оснащена фірмовим трикутним логотипом Prada.
Запуск кампанії Prada Beauty поставив під сумнів зв’язок любителів краси з макіяжем, поставивши запитання масам в Instagram : «Чи коричневий — новий червоний?» Бренд залучив візажиста Лінсі Александер, щоб очолити його інновації щодо кольору обличчя. «Вся ідея полягає в посиленні, святкуванні та наданні можливостей, а не в маскуванні та прикритті», — заявив Олександр у прес-релізі.
Ціни на Prada Beauty варіюються від 35 до 360 доларів США, і їх можна отримати на веб-сайті бренду.