Барбі стала предметом розмов в Інтернеті відтоді, як її вперше оголосили, і це не дарма. Це не тільки довгоочікувана кінозірка Марго Роббі та Райан Гослінг, а також музика з Дуа Ліпи та Ice Spice, що призвело до всесвітнього дефіциту рожевої фарби.
Залишилося менше двох місяців до прем’єри фільму в прямому ефірі, шанувальники змогли зазирнути в рожевий світ Гервіг завдяки нещодавньому профілю на Architectural Digest , де режисер розповів про те, як їм вдалося вловити культову сутність Барбі та її Будинку мрій.
Спілкуючись із художником-постановником Сарою Грінвуд і декоратором Кеті Спенсер, Гервіг пояснила: «Я хотіла, щоб рожеві були дуже яскравими, а всього було занадто багато». Для Гервіг «дитячість» була першорядною, і щоб досягти точної кількості цього, їй знадобилося багато рожевого, щоб це сталося.
Настільки рожевого, що компанія Rosco, у якої вони купували тіні, визнала, що вони повністю розкупили. «У світі закінчився рожевий колір. Вони таки вичистили нас від фарби. Був цей дефіцит, і тоді ми дали їм усе, що могли», — підтвердила віце-президент Rosco з глобального маркетингу Лорен Прауд.