«Carol of the Bells»: В Лондоні відбувся поп-ап українських дизайнерів
Post

«Carol of the Bells»: В Лондоні відбувся поп-ап українських дизайнерів

Fashion
World
28.12.2022

Напередодні Різдва онлайн-бутик українських брендів I AM VOLYA провів  другий поп-ап у Лондоні. Організатори зібрали в одному місці відомі бренди, щоб занурити гостей в різноманітну, багату та неповторну українську культуру.  

Лейтмотивом поп-апу стала різдвяна пісня «Щедрик», англійською відома як «Carol of the Bells». Нещодавно виповнилось 100 років з моменту прем‘єри української народної мелодії в Карнеґі Холі, хорову обробку якої створив Микола Леонтович. Саме там американці вперше почули мелодію знаного українського композитора, яка стала символом різдвяних свят у всьому світі. «Щедрик» звучить у відомих фільмах та серіалах, на ярмарках, в концертних залах, а переспіви можна почути на японську, іспанську, німецьку та десятки інших мов.

«Наша мета — продовжувати популяризувати українську моду у Великій Британії, адже ніщо не зігріває серце так, як місцеві жителі в одязі українського дизайнера. Наша селекція задовольнить покупців, які стежать за модою і шукають унікальне вбрання для різдвяної вечірки, а також тих, хто шукає подарунок для своїх близьких. І, звичайно, українців, які знаходяться далеко від дому», — ділиться Марія Сьюант, засновниця I AM VOLYA.

Марія — фешн-експертка родом з Маріуполя. Своєю місією вона вважає підтримку та розвиток економіки України, а також популяризацію українських дизайнерів. I AM VOLYA був створений в Лондоні під час війни, щоб за кордоном було легко купити товари українських брендів.

Гості поп-апу змошли придбати різдвяні подарунки на будь-який смак: одяг, білизну, прикраси, аксесуари, кераміку, свічки та текстиль від KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA та багатьох інших. Особливий подарунок — різдвяний вінок — можна було власноруч створити разом із флористом.

Усі охочі змогли не лише познайомитися з Україною ближче, а й підтримати донатом міжнародний центр підтримки жінок і дітей «Місто Добра».

Поп-ап відбувся з 9 до 18 грудня за адресою 7 Dray Walk, Truman Brewery, E1 6QL.

Carol of the Bells, KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA, I AM VOLYA,Carol of the Bells, KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA, I AM VOLYA,Carol of the Bells, KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA, I AM VOLYA,Carol of the Bells, KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA, I AM VOLYA,Carol of the Bells, KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA, I AM VOLYA,

Фото: Анна Озерчук, Дмитро Новіков

New From Other Categories

World
Henry Cavill — нове обличчя Longines
14.02.2025
Longines оголосив Henry Cavill новим обличчям бренду, назвавши його своїм "Послом елегантності". Це рішення підкреслює витонченість та автентичність актора, які...
World
UGG та AMBUSH представляють нову колаборацію: Mary Jane та P...
14.02.2025
UGG нещодавно представила одну зі своїх найбільш дискусійних моделей — Bea Mary Jane, яка викликала бурю обговорень в інтернеті. Тепер,...
World
Nara Smith стала обличчям нової кампанії Amina Muaddi
14.02.2025
Amina Muaddi повертається з новою кампанією, натхненною "стійкістю та різнобічністю сучасних жінок". Кампанія, яка святкує тих, хто приймає свої багатогранні...
World
ECCO та Natacha Ramsay-Levi знову разом: новий етап співпрац...
14.02.2025
ECCO та Natacha Ramsay-Levi — це дует, який не потребує представлення. З моменту, коли дизайнер об’єднала зусилля з данським гігантом...
World
Lila Moss стала обличчям нової кампанії DKNY весна/літо 2025
14.02.2025
DKNY представила Lila Moss як нове обличчя бренду, яка дебютувала в кампанії весна/літо 2025. Ця кампанія стає наступною главою серії...
World
Jack Harlow випустив новий сингл "Set You Free"
14.02.2025
Jack Harlow повернувся з новим синглом під назвою "Set You Free". У цьому плавному та насиченому рефлексіями треку репер з...