FROLOV x Antonov: колаборація для відновлення «Мрії»
Post

FROLOV x Antonov: колаборація для відновлення «Мрії»

Fashion
Ukraine
24.08.2023

FROLOV створили перший офіційний мерч для легендарного авіаційного бренду Antonov. Це перша колаборація Державного підприємства «Антонов» з українським дизайнером.

Весь прибуток від продажів речей колаборації буде переданий на відбудову найбільшого транспортного літака у світі Ан-225 «Мрія», який знищили росіяни під час невдалої спроби захоплення аеродрому у Гостомелі у лютому 2022 року.

До Дня Незалежності України, бренди представляють перший дроп з колекції FROLOV x Antonov. До нього увійшли футболки трьох дизайнів, світшот та худі. Майбутні релізи обіцяють більше айтемів-сюрпризів згодом.

Над принтами колекції FROLOV тісно співпрацювали з українським художником Вовою Воротньовим. Велика увага у дизайні, як завжди, присвячена деталям, де логотипи «Мрії» та «Антонов» є головними акцентами.

Також написи Мрія та Cossack (що є кодовим іменем НАТО для літака) зараз відгукуються для кожного з українців. Адже козак - це український воїн, дякуючи яким ми зараз здобуваємо нашу головну мрію - перемогу.

Світшоти та худі виконані у поєднанні білого та сірого кольору, що наслідують реальні кольори «Мрії». Унікальний ніс літака, який є нестандартним елементом для літакобудування, тому що він підіймається вгору, нагадує за конструкцією капюшон, тож у худі його прикрасили жовто-блакитними стрічками, які повторюють ліврею «Мрії».

Центральним графічним символом є сім та три крапки. Вони відображають те, що відрізняє літак «Мрія» від будь-якого іншого літака у світі: шість двигунів (по три на кожному крилі) та семиколісне шассі.

Саме тому на речах представлені крапки, що символізують ці риси: на світшоті шість крапок відображають шість двигунів на крилах. А сім крапок на худі нагадують шассі.

«Ми вийшли з ініціативою, запропонували наше бачення та концепцію для офіційного мерча. У процесі презентації ідеї нашої символіки для команди Antonov, ми зрозуміли, що у семи крапках на айтемі вже і зображена сама «Мрія»: ніс літака по центру і по три двигуни з кожної сторони. Це також надпотужний символ, адже він доводить, що наша мрія не знищена, а її історія тільки розвивається, вона не має крапки, а трикрапку… А відновлена «Мрія» буде у рази сильнішою. І кожен з нас зможе долучитися до її відбудови», - Іван Фролов, засновник та креативний директор FROLOV.

FROLOV, Antonov, Мрія,FROLOV, Antonov, Мрія,FROLOV, Antonov, Мрія,FROLOV, Antonov, Мрія,FROLOV, Antonov, Мрія,FROLOV, Antonov, Мрія,

Для виробництва колекції бренди звернулись до видатної української трикотажної фабрики «Роза». Завдяки цьому, починаючи з трикотажного полотна та закінчуючи виробництвом, кожен елемент повністю made in Ukraine.

Київський ЦУМ став ексклюзивним партнером з офлайн дистрибуції. З 24 серпня у спеціальному поп-ап корнері можна буде приміряти та придбати колекцію протягом першого місяця з дня релізу. Також колекцію можна придбати на сайтах tsum.ua та frolov.ua.

Теги: FROLOV, Antonov, Мрія

New From Other Categories

World
Henry Cavill — нове обличчя Longines
14.02.2025
Longines оголосив Henry Cavill новим обличчям бренду, назвавши його своїм "Послом елегантності". Це рішення підкреслює витонченість та автентичність актора, які...
World
UGG та AMBUSH представляють нову колаборацію: Mary Jane та P...
14.02.2025
UGG нещодавно представила одну зі своїх найбільш дискусійних моделей — Bea Mary Jane, яка викликала бурю обговорень в інтернеті. Тепер,...
World
Nara Smith стала обличчям нової кампанії Amina Muaddi
14.02.2025
Amina Muaddi повертається з новою кампанією, натхненною "стійкістю та різнобічністю сучасних жінок". Кампанія, яка святкує тих, хто приймає свої багатогранні...
World
ECCO та Natacha Ramsay-Levi знову разом: новий етап співпрац...
14.02.2025
ECCO та Natacha Ramsay-Levi — це дует, який не потребує представлення. З моменту, коли дизайнер об’єднала зусилля з данським гігантом...
World
Lila Moss стала обличчям нової кампанії DKNY весна/літо 2025
14.02.2025
DKNY представила Lila Moss як нове обличчя бренду, яка дебютувала в кампанії весна/літо 2025. Ця кампанія стає наступною главою серії...
World
Jack Harlow випустив новий сингл "Set You Free"
14.02.2025
Jack Harlow повернувся з новим синглом під назвою "Set You Free". У цьому плавному та насиченому рефлексіями треку репер з...