Акторка Грета Лі дебютувала у Calvin Klein, і чесно кажучи, це було лише питання часу. Знявшись у новій осінньо-зимовій кампанії 2024 року, зрежисованій давнім співробітником бренду Мертом Аласом, Лі постає в новій білизні від CK. Кампанія демонструє її потужну та чуттєву сутність, показуючи Лі такою, якою ми її ще не бачили.
«Для мене участь у цій кампанії багато значить, тому що я змогла бути справжньою собою і проявити ту сторону себе, яку ніколи раніше не показувала», — сказала акторка у пресрелізі.
«Робота з Мертом і командою Calvin Klein, майже виключно в білизні, допомогла мені відчути впевненість, силу і вдячність за своє життя, сім'ю і тіло. Це був радикальний і емоційний досвід для мене, і я дуже пишаюся цим», — додає вона.
Ширша кампанія черпає натхнення в енергії міста, демонструючи основні стилі бренду, такі як Modern Cotton Air, Modern Cotton Lace і New Tonal Logo. Вільний денім та поплінові шорти додають образу Лі невимушеного комфорту, про який багато хто може лише мріяти.