Louis Vuitton продовжує підживлювати розкішний модний кросовер K-pop x, оскільки він щойно оголосив корейський бойз-бенд RIIZE новим амбасадором Дому.
Одна з найновіших груп, яка дебютувала в K-pop, RIIZE, утворена у вересні цього року, і вже була названа піонерами жанру «емоційний поп». У своїх нових ролях амбасадорів LV, до яких входять Шотаро, Юнсок, Сончан, Вонбін, Сунхан, Сохі та Антон, група вирушить у «захоплюючу спільну подорож», відповідно до дому.
«Їхній зручний і вільний модний вибір уже викликав інтерес у світі моди, і вони з нетерпінням чекають майбутньої співпраці та пригод з Louis Vuitton», — йдеться в офіційному релізі. Група також представлятиме лейбл на ключових подіях, таких як Тиждень моди, а також представлятиме свої останні випуски на публічних виступах.
Призначення RIIZE відбулося після низки розкішних амбасадорів K-pop, включаючи Cartier і V з BTS, Тейона з Loewe і NCT, Чіміна з Dior і BTS і нещодавнього об’єднання Versace з Hyunjin з Stray Kids.