Lucien Laviscount знімається в ювілейній кампанії Disney X Tommy
Post

Lucien Laviscount знімається в ювілейній кампанії Disney X Tommy

Fashion
World
05.06.2023

Щоб відсвяткувати 100-річчя Disney, Tommy Hilfiger об’єднався зі всесвітом Mickey and Friends для абсолютно нової капсульної колекції під назвою «Disney x Tommy».

У головній ролі кампанії актор з фільму «Emily in Paris» Люсьєн Лавісконт, а також Су Джу Пак, Стелла Максвелл , Рейн Джадж і Генрі Лау, колекція оживає в кампанії, натхненній підготовчим процесом, на основі прикладів сучасної манги. Пропонуючи переосмислення фірмового університетського стилю Томмі, колекція поєднує манга-ілюстрації улюблених персонажів, таких як Міккі Маус, Плуто, Гуфі, Дональд і Дейзі Дак, із класичними силуетами.

Колекція складається з 94 одиниць чоловічого та жіночого одягу, а також включає 42 стилі дитячого одягу та 14 «адаптивних» дизайнів, включаючи сорочки для регбі, блейзери та чінос. Класичні вироби, виготовлені з принтами по всій поверхні, можуть похвалитися мальованими від руки ескізами та чорнильними плямами, а фірмовий горошок Мінні Маус переосмислено на футболках для крикету та плетених джемперах.

«Значний ювілей, культовий бренд і співпраця з їхніми найвідомішими персонажами — немає кращого способу приєднатися до шанувальників у всьому світі у святкуванні 100-річчя Disney», — йдеться в прес-релізі Хілфігера. «Зіткнення Mickey and Friends із ДНК бренду Tommy Hilfiger було однією з наших найцікавіших спільних робіт на сьогоднішній день. Це колекційне видання нашої улюбленої класики для підготовки».

Lucien Laviscount, Disney, Tommy Hilfiger, Lucien Laviscount, Disney, Tommy Hilfiger, Lucien Laviscount, Disney, Tommy Hilfiger, Lucien Laviscount, Disney, Tommy Hilfiger, Lucien Laviscount, Disney, Tommy Hilfiger,

New From Other Categories

World
Новий офісний стиль: MELLER представляє колекцію разом із CS...
14.01.2025
Іспанський бренд сонцезахисних окулярів MELLER розпочинає 2025 рік з яскравої кампанії, натхненої поверненням до роботи після свят. У рамках кампанії...
World
Gigi Hadid презентує новий аромат Rabanne: сила і краса в ко...
14.01.2025
Rabanne відкриває нову сторінку у світі парфумів разом із Gigi Hadid. Супермодель стала обличчям нового аромату “Million Gold for Her,”...
World
Prada і National Geographic: нові горизонти океанічної освіт...
14.01.2025
Prada втретє об’єднує зусилля з National Geographic CreativeWorks, щоб дослідити витоки своєї ініціативи Prada Re-Nylon. Нова серія включає чотири документальні...
World
Betsy Johnson стилізує колекцію Natasha Zinko: пластик і дек...
14.01.2025
Після унікального показу колекції Spring/Summer 2025 під назвою “PLASTIC,” лондонська дизайнерка Natasha Zinko представила свій новий погляд на моду через...
World
Сторонні AR-фільтри зникають із Instagram та Facebook: проща...
14.01.2025
Минулого літа Meta оголосила про те, що незабаром припинить підтримку сторонніх фільтрів доповненої реальності (AR) для обличчя на платформах Instagram...
World
Співачка VIRA презентувала нову пісню “ТИ” з благодійною мет...
14.01.2025
Українська співачка VIRA випустила нову пісню “ТИ”, яка стала частиною розвивального проєкту Олександри Стецюк, головна мета якого – підтримка благодійного...