Зміщення Loewe з першої позиції.
Це Q3, крихітко! І для всіх модних дівчат знову настав час заглибитися в останні відомості про найбажаніші модні бренди та продукти третього кварталу завдяки очікуваному звіту Lyst Index.
У свій 30-річний ювілейний рік Miu Miu завоював титул найпопулярнішого бренду в світі, обігнавши свого брата-брата, Prada , і навіть перевершивши топовий бренд Q2, Loewe. Примітно, що Jacquemus зробив вражаючий стрибок, піднявшись на п’ять сходинок і закріпивши за собою дев’яте місце, позначивши його найвищий рейтинг за всю історію рейтингу The Lyst Index.
Так само Burberry повернувся до топ-10, піднявшись на три позиції та закріпивши за собою десяте місце. Це відродження відбулося через рік після призначення Деніела Лі головним креативним директором. Крім того, Ferragamo дебютував у топ-20 вперше з моменту створення звіту, що підкреслює його зростаючу популярність і актуальність.