Burberry представляє новий погляд і просить нас «відчути надзвичайне, щоб знайти впевненість, пристрасть і креативність» у своїй останній кампанії, присвяченій китайському Новому року. У зв’язку з визнанням 2023 року роком кролика Burberry використовує монограму Томаса Берберрі «TB», розроблену Ріккардо Тішіперед і застосовує влучний оновлений дизайн, натхненний кроликом, додавши логотип «TB» до грайливих кролячих вух.
Але зусилля Burberry з нагоди китайського Нового року виходять за межі простої колекції — це кульмінація у відео кампанії. У головних ролях актори Ці Сі, Ши Пенгюань і спортсменка Чжао Ліна, зняті режисером відео Зіка Лю та фотографом Скай, підхід триптиху дає коментар до трьох головних героїв, які шукають свободу, оскільки власна роль кожного персонажа у фільмі грає в одну більший візуальний діалог про творчість.
Ця вільна натура відображена в колекції з пропозиціями чоловічого одягу, включаючи флісові, пухові та студентські куртки з переробленим логотипом у вигляді кроликових вушок. Інтарсія вписує цю графічну монограму в тіло і з’являється в яскравому червоному відтінку, що підходить для китайського Нового року.
Однак грайливість, пов’язана з кроликом, імітується за допомогою тактовних графічних додатків — наприклад, два кролики поєднуються так, що їхні вуха утворюють форму любовного серця на іншому шарфі, тоді як однаковий візерунок прикрашає всю сукню.