Зірки K-pop продовжують захоплювати простір моди, а Givenchy назвав Теянга з Big Bang своїм новим амбасадором бренду.
Це не перший випадок, коли будинок моди співпрацює з південнокорейським музикантом під керівництвом Метью М. Вільямса. У лютому 2021 року Givenchy оголосив віртуальну гібридну K-pop групу aespa від SM Entertainment своїм глобальним амбасадором бренду.
Вільямс поділився у заяві: «Теянг — надихаючий митець — піонер музики з автентичним, непереборним способом вираження власного стилю, який ідеально відповідає сучасній естетиці Givenchy». Теянг продовжив: «Я вдячний за можливість розпочати цю нову главу свого життя з Givenchy. Це має для мене особливе значення, оскільки Givenchy — це бренд, який протягом багатьох років надихав мене багатьма способами. Метью також є лідером як у моді, так і в культурі протягом багатьох років. Я з нетерпінням чекаю захоплюючих способів співпраці з Givenchy через це партнерство».