Показ відбувся в рамках глобальної Ініціативи Ukrainian Fashion Week
«Support Ukrainian Fashion»
Українські модні бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили колекції FW23-24 на London Fashion Week 21 лютого 2023 року в рамках Ukrainian Fashion Week International Season FW23-24.
«Попри сирени повітряної тривоги та ракетні обстріли, українські дизайнери продовжують творити, а Ukrainian Fashion Week продовжує підтримувати українські fashion бренди у другому міжнародному сезоні, який є частиною глобальної Ініціативи “Support Ukrainian Fashion”, започаткованої нами для допомоги українській fashion індустрії після початку повномасштабної російської війни», – Ірина Данилевська, CEO та співзасновниця Ukrainian Fashion Week.
Показ українських дизайнерів відбувся завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка в Україні».
Команда Ukrainian Fashion Week висловлює глибоку вдячність British Fashion Council та London Fashion Week, а також партнерам у Великобританії: PURPLE PR, MAC, TONI & GUY, Blonstein Creative Production, Selfridges, UA in UK Community за підтримку та можливість для українських брендів представити свої колекції Fw23-24 на London Fashion Week у рамках спільного показу.
KSENIASCHNAIDER
Нова колекція - це потужний символ винахідливості та стійкості.
Колекція KSENIASCHNAIDER FW2023 була розроблена під час війни та виготовлена під сирени повітряної тривоги в Україні.
Колекція, натхненна втечею дизайнера у світ, повний радості, відрізняється яскравими кольорами та грайливим дизайном. Незважаючи на складні обставини, в яких створювалася колекція, KSENIASCHNAIDER вдалося передати в ній емоції надії та позитиву.
Особливо помітна частина колекції була зроблена з вінтажних краваток. Це щемливий символ, адже чоловікам в Україні більше не потрібні краватки – вони носять військову форму.
Колекція побудована на принципах сталого розвитку. На додаток до перероблених краваток, бренд використав екологічно чисті матеріали для усієї колекції, гарантуючи, що кожна річ така ж добра до планети, як і красива.
PASKAL
Вперше за три роки український бренд PASKAL повертається на подіум та представляє колекцію «Out of the Cocoon».
Один помах крил метелика може все змінити… Лейтмотив колекції «Out of the Cocoon» — метелик — з’являється на об’ємних топах, мінісукнях і спідницях. Шовкові комбінації, прикрашені метеликами зі склоподібної органзи, — домінантний елемент колекції та грайливих силуетів PASKAL. Інші моделі — скульптурні, своєрідні артоб’єкти з техно-крепу та атласу, вирізаного у фірмовій техніці бренду «лазеркат».
Джулі Паскаль досліджує чесність і сексуальність, керуючись зрілим, чуттєвим підходом. Краса видається прямолінійною, вільною від ілюзій, та водночас замріяною. Глибокі вирізи вкриті метеликами, їхня прозорість схильна розкривати жіноче тіло та дух в дизайнах PASKAL.
FROLOV
У новій колекції «Пісня за піснею» FROLOV звертається до своїх архівів та спогадів.
Бренд FROLOV був створений рівно десять років тому. Під час роботи над першою студентською колекцією Іван Фролов надихався феноменом травесті та трансгендерності. Десять років досліджень та технологічних вдосконалень, рефлексії про актуальні події в Україні і важливість української культурної спадщини Фролов вклав у нову колекцію «Пісня за піснею», яка буквально створювалась у супроводі української ліричної пісні.
В колекцію увійшли архівні та знакові образи FROLOV: трикотажні светри вишиті вручну «Покохала я до болю», сукні-корсети оздоблені кристалами Swarovski, та вишиті серця - впізнаваний символ бренду.
У фіналі дизайнери Ксенія Шнайдер, Джулі Паскаль та Іван Фролов вийшли, об’єднані українським прапором із логотипом UNITED24. UNITED24 – це офіційна фандрайзингова платформа України. Її мета – об’єднати людей у всьому світі у прагненні підтримати Україну.
PR Agency: PURPLE
Makeup: Dominic Skinner for M·A·C Cosmetics
Hair: TONI&GUY International Artistic Director and the TONI&GUY Session Team using label.m
Production: Blonstein Creative Production
Catering: Selfridges
Project Partner: UA in UK Community
In-house photography: Studio Arkō @wearearko