Valentino об’єднався з Інститутом кольору Pantone, щоб увічнити свій фірмовий відтінок Pink PP за допомогою абсолютно нової колекції.
Вперше розроблений для колекції бренду осінь/зима 2022-23, колір перевершив усі очікування та став маркером для Valentino, який заслуговує на життя. У результаті бренд звернувся до Pantone, ставши першим європейським брендом моди класу люкс, який зробив це, для випуску обмеженої серії об’єктів з 11 штук.
Оживлений датським розробником Copenhagen Design ApS, асортимент містить чашки, брелоки, парасольки, блокноти та ручки, виготовлені з високоякісних матеріалів, які довговічні. Усі речі постачаються в комплекті з фірмовою кольоровою схемою Pantone, яка включає колір Pink PP by Valentino та легендарний логотип Maison.
Відзначаючи вихід нової колекції Valentino, у жовтні бренд збирається провести ряд спеціальних поп-інів по всьому світу, від Італії та Франції до Близького Сходу та Японії. Pop-up магазини також відкриються в токійських районах Гіндза та Омотесандо, а також у торговому центрі Chadstone у Мельбурні.
Завершенням партнерства Valentino та Pantone є новий цифровий ефект, який дебютує в Instagram і розроблений за допомогою Spark AR від Meta. Фронтальна камера перенесе користувачів у всесвіт Pink PP, тоді як задня камера запропонує рожеву цифрову калюжу на будь-якій поверхні, на яку вкаже, демонструючи предмети з колекції.