Український бренд нижньої білизни ZHILYOVA випускає капсульну колекцію HEARTBEAT саме до Дня Святого Валентина .
Ключовий колір кохання — класичний червоний — колекція є «буквальним відтворенням серця, яке б’ється швидше від чистої любові», — йдеться в прес-релізі.
Заснована в 2014 році Валерією Жильовою під час економічної кризи в Україні, ZHILYOVA lingerie є основним брендом, який заохочує любов до себе та розширення прав і можливостей жінок через ефірний одяг.
Капсула HEARTBEAT містить спокусливі вироби, які, якщо їх носити окремо або разом, випромінюють сексуальну привабливість і щиру любов. У колекції – шість комплектів спокусливої нижньої білизни, фірмові сітчасті панчохи «Метелик» від ZHILYOVA, які справді м’які. Також входить набір Icon, який включає прозорий верх і низ, які бренд рекомендує поєднувати з чуттєвим халатом Hyacinth в підлогу.