Главные символы 1999 года в новом клипе от Charli XCX и Troye Sivan
Post

Главные символы 1999 года в новом клипе от Charli XCX и Troye Sivan

Music
World
12.10.2018

Молодые поп-артисты Charli XCX и Troye Sivan выпустили клип под название «1999», в котором ностальгируют по последнему году ХХ века.

Песня ребят вышла уж ну очень попсовой, как раз в духе того времени. Однако, клип вызывает любопытство из-за большого количества отсылок к событиям в мире шоу-бизнеса, произошедшим в 1999 году.

Так, артисты на протяжении всего видео перевоплощаются в различных известных персонажей, таких как Эминем, Стив Джобс, Джастин Тимберлейк, девушек и парней из Spice Girls и Backstreet Boys, Сони и Шер. Мы видим и воссозданные кадры из любимых фильмов: Татаник, Матрица, Красота по-американски. Также, в клипе появляются отсылки к символам того времени – кроссовки Skechers, часы G-Shock, компьютерная игра SIMS.

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...